28 Mar 2011

Lidt nyt til mig :)

I dag da jeg fik fri fra arbejde, kunne jeg simpelthen ikke bare tage hjem, da det var så flot vejr. Så jeg cyklede en tur ned i byen og gik en lille tur i den sidste ende af Strøget.
Jeg var inde i Topshop og solde lidt, de havde mange fine ting jeg gerne ville have haft med hjem.
Jeg nåede også lige ind i H&M ved siden af, her fik jeg til gengæld lidt med hjem i posen :)
Denne her fine ring...
Og et par nye solbriller!

Jeg har egentligt et par stykker, som jeg nok sagtens kunne bruge i år, da jeg stadig synes at de er fine - men de her er et godt supplement til samlingen :)

Lige nu får jeg mig lidt aftensmad - jeg har simpelthen fået SÅ meget snask i den senere tid, så i aften står den bare på massere af grøntsager 
Billedet snyder lidt, for jeg har altså allerede spist en hel del. 
Så bare rolig, jeg sulter i hvert fald ikke mig selv ;) Det er jeg blevet for gammel til haha!!

Kys ;)

No comments:

Post a Comment