22 Mar 2011

Burde gå i seng!

Mit første indlæg burde vel være lidt mere end bare... Men tror jeg vil lade det være som det nu bliver! Velkommen til min blog :) 

Tænker at jeg vil dele en lille bid af min verden. Min egen verden som jeg lever den. Helt som jeg er!

Klokken er faktisk langt over min sengetid. Jeg skal op på arbejde imorgen og med en tur til London i den foregående weekend, er der stadig en del søvn der skal indhentes på min konto...

Det må vel så blive imorgen eller? Hvis bare man kunne lave en konto med ekstra søvn, sådan lidt 'søvn-flex', hvor man kunne tage og give ifht til behov. JA, det kunne være skønt!

Men som min første titel lyder - Gå nu i seng! 

P.s. Jeg er dog lidt spændt på, hvordan MyOwn kommer til at udfolde sig. Men nu vil jeg give det en chance :)

Sov godt derude!

No comments:

Post a Comment