9 Jan 2013

ZARA LOOKBOOK





Her er et par af mine favoritter fra Zara's seneste lookbook. Er det bare mig, eller tænker I også Elin Kling når I ser de to første billeder? Kjolen ligner rigtig meget den som hun designede for Guess og det andet outfit kan jeg temmelig meget se hende i. SÅ fint. Lad mig vide hvad I tænker. I kan se resten af Zaras lookbook HER.

TRANSLATION:
Here is a few of my favorites from Zaras latest lookbook. I get a strong Elin Kling vibe from the two first looks, or is that just me? I totally see her wearing the suit and the dress is so much like the one she designed for Guess.I really like it. Let me know what you think. You can see the rest of the looks from Zaras lookbook HERE.

2 comments:

  1. Jeg er ret vild med især de to nederste looks - Den sorte skjorte har jeg kigget efter i evigheder, men uden held!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja de sidste to looks er virkelig fine - øv, at du ikke kan finde den - håber det lykkedes på et eller andet tidspunkt :) Den er virkelig fin. Xx

      Delete