7 Jan 2013

GOODMORNING



God morgen Piger! Jeg tænkte bare lige at jeg ville stikke hovedet forbi og sige hej. Jeg har haft den bedste start på en ny uge og en ny dag. Så far this year elsker jeg mandage ;). Jeg var en lille tur i motionscentret og nu sidder jeg og nyder en lækker morgenmad i min nye blå trøje. De af jer der følger mig på instagram (@yothorne) har måske allerede set den dér. Den og fin og vi er allerede gode venner. Kan I have en fantastisk dag. Nu må jeg hellere komme i gang med dagens opgaveskrivning. Xx

TRANSLATION:
Good morning Girls! I just wanted to check in and say hi. I had the best start of a new week and a new day - couldn't have been better. Went to the gym and now I am enjoying a nice breakfast. I am wearing my new blue shirt today - those of you who follow me on instagram (@yothorne) might already have seen it - we are pretty good friends so far. Anyways I should get going with my day and my studying. Have a wonderful Monday. Xx

No comments:

Post a Comment