13 Jan 2012

NEW SCHOOL BAG?

Godmorgen skønne læsere! Jeg var inde på hm.com i går aftes, bare for lige at kigge lidt! Ja, som så mange andre gange, så fandt jeg også en masse fine sager jeg gerne vil eje! Foreksempel, så kunne jeg faktisk godt tænke mig denne her taske til skolebrug, eller bare andet hverdagsbrug selvfølgelig. Aller helst ønsker jeg mig selvfølgelig en lækker stor sort en i rigtig læder, men denne kunne måske godt være et billigt alternativ! Hvilken farve synes I bedst om? Tror jeg ville vælge den grå. Den koster 199 svenske kroner.

TRANSLATION:
Godmorning dear readers! I found this bag at hm.com which I would mind to use for schoolbag this coming semester.. Most of all I would love a similar one in black leather, but maybe this could be a cheap alternative? Which color do you like best? Think I would go for the grey one.



2 comments:

  1. Ej hvor er den smart. Jeg ville vælge den i grå! Ihh nu får jeg lyst til at kigge lidt nærmere på den ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ik'? Den ser nemlig super fin ud og tror det er et godt alternativ til de lækre dyre af slagsen :) Lyder som en god idé med at kigge nærmere :) Xx Jo

      Delete