14 Jan 2012

NEW IN// NECKLACE






I går langt om længe fandt jeg endelig sådan en halskæde som jeg har ville have så længe - jubii jeg er glad for den! Jeg har haft den i tankerne, men har bare ikke rigtigt kunne finde noget lignende nogen steder. Ofte ville jeg ønske at man bare selv kunne lave tingene, så man kunne få dem præcist som man ville.. Men jubii ja, denne gang var jeg heldig for denne H&M Divided rammer faktisk rimelig godt plet med den jeg havde i tankerne, specielt også fordi den er sort og dermed både kan mikses med mine guld og sølv smykker. Hvad synes I, er den ikke fin :) Skal nok snart vise et outfit med den på :) og der kommer helt sikkert mange i den kommende tid, for jeg tror at netop denne halskæde kan give halvdelen af min garderobe nyt liv hehe, det er super når man finder sådan tilbehør!!

TRANSLATION:
I finally found a necklace that I love and which matches the criterias in my head :) Been looking for something like this for SO long and now I finally found it :) H&M divided made it! I love it, do you?
I will post an outfit with it soon, pretty sure it will give a new life to half of my wardrobe actually, so I'll probably wear it lots :)

6 comments:

  1. Det var heldigt Jo :-) Den er rigtig fin!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ik'? :) Tak, jeg synes også den er super fin - super glad for den! ;)

      Delete
  2. den er super fed :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ik' :) Det synes jeg bestemt også! Xx

      Delete
  3. Den er flot, den kunne jeg faktisk godt finde på at købe selv!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak :) Ja, det kan jeg faktisk godt forstå! Den kostede bare 129 svenske, så mon ikke det er omkring 100 danske :) Xx

      Delete