7 Sept 2011

7. SEPTEMBER - HALF A DAY OFF



Åhh i dag havde jeg bare brug for lidt hvile, så jeg besluttede, at tage halvdelen af dagen fri i dag. Jeg har ordnet lidt forskelligt her til morgen. Og nu har jeg endelig tid til at blogge lidt og opdatere jer :) Men  om lidt tager jeg litteraturen frem og begynder at laese! Men SÅ skoent med en morgen bare til mig selv..
Jeg har lige siddet og kigget lidt på de billeder jeg har taget på det sidste, skal få styr på dem og så poster jeg lidt forskellige indlaeg her i dag... 
Så kig ind senere, jeg har også et par converse jeg gerne vil saelge, måske nogen af jer har lyst til at koebe dem? I må have en rigtig god dag - vi ses senere!

TRANSLATION:
Today I needed some time off from studying. So this morning I decided to take half a day off. It's been a fantastic morning and I'm enjoying just relaxing and finally having some time to blog. I'll post some more during today so check in again later :) Have a GREAT day guys!

No comments:

Post a Comment