29 Sept 2011

29. SEPTEMBER 2011


God formiddag I skønne mennesker! Håber I har haft en god start på dagen? Jeg har siddet herhjemme og læst, har dog forelæsning her kl. 12.00, så må hellere komme ud af døren snart...
Jeg har rigtig travlt og får slet ikke blogget så meget som jeg gerne ville. Jeg har dog besluttet at give mig selv lide mere tid til det, fordi jeg simpelthen elsker at blogge. Hmm ja, lige lidt tanker :) Jeg har en hel liste af indlæg jeg vil poste, og som jeg glæder mig til at dele med jer. Jeg skal da bl.a. lige vise jer lidt billeder fra min skønne weekend med god tøsehygge! Og så kan jeg røbe at jeg igen har været forbi et prøverum hehe! Ja, min kæreste har nu sat ord på, og han mener bestemt at jeg er det man kalder SHOPAHOLIC! Hmm ved ikke rigtig. Om ikke andet, så skal man da bare engang imellem gøre noget der gør en glad, og shopping gør altså mig glad! Jeg tror bestemt ikke jeg er helt alene om dette?? 
Nåh men lidt tanker herfra mig, nu vil jeg få pakket mine ting og tage ud på uni. 
Vi ses!

TRANSLATION:
Hope you've had a good start to the day? I've been home reading a bit, but I'm going to pack my stuff and head of to the university now. I haven't been blogging as much lately as I want to, I will try and allow my self some more blogging time, since it makes me happy and I love during it! I have some post for you that I will share the coming days... I really need to get going now. See you later!

No comments:

Post a Comment