24 Aug 2011

24. AUGUST 2011

TODAY

I dag har jeg det endelig en smule bedre :) Jeg kan nu sidde op med computeren på skødet og har derfor lige haft en dejlig samtale med min mor på skype - TOTAL optur :)
Hele dagen har jeg sovet og ligget i sengen. Jeg tror ikke jeg bare lige sådan kommer mig. DESVÆRRE!
Men små skridt er super..
Hvordan har I det derude?? Jeg føler mig SÅ SÅ langt væk fra livet og jeg suger for information af AL slags, så fortæl endelig.Nu vil jeg ligge mig lidt og slappe af igen - vi ses senere :)

TRANSLATION:
Today I feel a bit better - I can now sit up on the couch with my computer :) I just talked to my mom on skype for a while, SO nice! I hope you guys are doing well? I miss LIFE so so bad and can't wait to return.
I'll see you guys later :)

Me right now


No comments:

Post a Comment