29 Jul 2011

FROM STOCKHOLM

Så er jeg landet i Stockholm :) Hele flytningen gik som den skulle og vi fik koert alle mine ting herop i den kaempe flyttebil vi havde lejet. Det tog os 10,5 time at koere op, så det var en super lang dag - men det var skoent at komme frem og det var virkelig en smuk tur op.
Vi er naesten kommet på plads med alle mine ting i lejligheden, der mangler kun en smule nu. Super skoent :)
De foerste par dage heroppe er gået med tur til IKEA og at komme på plads og nu er der blevet tid til at tage sig af alle de andre praktiske ting, som jeg får travlt med de kommende dage. Jeg har også en jobsamtale i naeste uge som jeg ser frem til.

Her er lidt billeder fra flytningen og den klassiske tur til IKEA :)

The moving went well and I almost have all of my stuff up in the apartment now :) Here is a few pictures from the first days here in Stockholm. 






Kanelbulle

No comments:

Post a Comment