13 Jul 2011

13. juli - EASY CURLS (without using an iron)

Godmorgen bloggen :) Jeg er dejligt tidligt oppe i dag - ikke mindst fordi jeg var lidt spændt på, hvordan dette hår projekt ville se ud i dag. Jeg faldt over dette link fra youtube i går aftes. Hun viser hvordan man får fine krøller UDEN at skulle bruge et krøllejern og en masse produkter :) Det er vel noget de fleste af os piger kan li'!




Jeg har ikke helt taget billeder af processen, men jeg har taget lidt af slutresultatet som det så ud her til morges. Vil anbefale jer at se klippet og prøve det selv, jeg synes selv at resultatet er blevet rimeligt godt af første forsøg og jeg har ingen produkter brugt :)

I found a video on youtube that shows you have to make curls without a curling iron. Here is a few pictures of my first result! Take a look on how to do it here - it's SO easy and I didn't even use any products to do mine :)

2 comments:

  1. Smart alligevel!
    Jeg tænkte på, om du nogensinde har prøvet med toiletpapir? Det giver virkelig nogen vilde krøller! :P
    Men det der var sgu da egentlig meget smart til lidt mere bløde krøller :)

    ReplyDelete
  2. Nej toiletpapir det har jeg ikke prøvet, men det lyder interessant! Men ja, jeg er ret vild med denne metode, da det giver et fint mildt vintage look :)

    ReplyDelete