10 Jun 2011

F.R.I.D.A.Y.



God formiddag eller middag er det jo blevet nu :) Har i haft en god start på dagen?? I glæder jeg vel allesammen til weekenden :)
Jeg har været helt vildt aktiv her til morgen og allerede nået en hel del, det er super fedt og så kan jeg holde weekend med god samvittighed og få set veninderne og hygget med familien.
Jeg er lige blevet færdig med at skrive næste uges ansøgninger. Jeg skal på ferie det meste af ugen, men ansøgningerne, ja det skal skrives alligevel, der er ingen kære mor.. Men SÅ fedt at de er blevet færdige nu :)
I må have en skøn skøn weekend. Nu vil jeg sætte lidt kaffe over, så det er klar til min mor kommer hjem fra arbejde om lidt :)

Hope you had a good start to the day and you're probably all looking forward to the weekend :) I have been pretty active this morning and I got so much stuff done, so now I can relax all weekend with family and friends :)
Have a great FRIDAY :)

No comments:

Post a Comment